Leren programmeren (Hour of code)

Tijdens onze studiedag kan je inloggen via de deze startknoppen.

Voor meer info bekijk het FILMPJE

1A 

1B 

2A 

2B 

Kodable

Laat het balletje door het labyrinth rollen

(begin met de eerste planeet)

The Foos

Zorg er voor dat de Foos de donut kan op eten.

Snoopy

Zorg er voor dat je de sneeuwman kan aangooien.

Lightbot

Zorg dat de robot alle puzels oplost.

(Zet rechts de taal op nederlands, door op het vlaggetje te klikken)

Run marco run

Zorg dat de robot alle puzels oplost.

(Zet rechts de taal op nederlands, door op het vlaggetje te klikken)

Ko de kraker

Zorg er voor de KO de noot te pakken krijgt

Angrybird (klassiek doolhof)

Leer hoe je moet programmeren met Mark Zuckerberg en Angry Birds

Minecraft

Gebruik blokken code om Steve of Alex te helpen op hun avontuur door deze Minecraft-wereld.

Google Doodle

Gebruik blokken code om het konijntje alle opdrachten te vervullen.